Foodservice ontmoet retail
De componenten die de naam Food e-motion bevat spreken boekdelen. De foodmarkt van nu is sterk in beweging, waarbij de grenzen tussen foodservice en retail vervagen. Bidvest Deli XL verlegt daarom haar grenzen met innovatieve concepten en nieuwe producten. Online ontwikkelingen spelen een duidelijke rol in de wereld van food en bieden de mogelijkheid om de verhalen achter producten te delen. Daarmee inspireert Bidvest Deli XL haar klanten, want food is beleving, food is emotie. ‘Food is onze passie, dat verbindt ons,’ zegt Lucas Roskam, Directeur Nationale Sales bij Bidvest Deli XL.
Zintuigen aan het werk
De beurs is een ware boqueria waar zien, ruiken, proeven en voelen centraal staan. Leveranciers presenteren de nieuwste producten op het gebied van eten, drinken en gastvrijheid. Lucas Roskam: ‘Food e-motion is een beurs van verhalen. Klant en leverancier komen in contact met elkaar en wisselen hun verhalen uit.’ Daarnaast is er volop de mogelijkheid om van alles te proeven en te ervaren: chef-koks koken live inspirerende gerechten om het publiek mee te verrassen.
Food for thought
Naast een scala aan mooie nieuwe producten biedt Food e-motion ook wat denkvoer. De foodmarkt is sterk in ontwikkeling en dat vraagt om nieuwe oplossingen. Hoe kan de foodservice branche anticiperen op alle veranderingen? Food e-motion is de beurs waarop hierover van gedachte gewisseld kan worden met verschillende experts. Ook worden er oplossingen geïntroduceerd die een antwoord geven op de sterk veranderende zorgmarkt en bezoekers maken als eerste kennis met Verscentrum Nederland: de oplossing voor alle dagelijkse boodschappen in de zorg.
Registratie en openingstijden
Voor meer informatie over en toegang tot Food e-motion 2014 kunt u hier terecht. De beurs vindt plaats in de Americahal (Laan van Erica 50, 7321 BX Apeldoorn) en is op dinsdag 9 en woensdag 10 september geopend van 11:00 – 18:00 uur.
© Nationale Horecagids