Horeca social media platform haalt half miljoen op en wil uitbreiden
Het datagedreven social mediaplatform is gevestigd in Rotterdam. Consumenten, horecagelegenheden, evenementen en merken worden door middel van het platform met elkaar verbonden. Op de app kunnen foto’s en video’s gedeeld worden. De content is zichtbaar voor volgers en gebruikers binnen tien kilometer.
Beloning consumenten
Consumenten worden beloond voor het plaatsen van content met een digitale token: de Noc. Deze kunnen worden uitgegeven aan aanbiedingen en deals van de deelnemende horecazaken. Op deze manier creëert het bedrijf naar eigen zeggen een win-winsituatie.
Demografische gegevens gebruiken
Horecabedrijven en merken kunnen hun consumenten leren kennen via demografische gegevens en gedragsinzichten. Ze kunnen vervolgens evenementen promoten en deals aanbieden. Op deze manier kunnen ondernemers door middel van het platform hun bedrijf op de markt zetten.
De bedoeling is dat het bedrijf met het opgehaalde bedrag het team laat groeien en het platform perfectioneert.
Door: Nationale Horecagids / Eline Boer