FrietHoes wil opschalen
De directeur van FrietHoes, Marcel Joosten, zegt: “Iedereen die het schaaltje ziet en gebruikt is enorm enthousiast. Het lost de belofte in dat je geen gewone patat geserveerd krijgt maar een bijzonder frietje. Ons doel is om FrietHoes landelijke bekendheid te geven en de nieuwe norm neer te zetten met onze friet: perfect geserveerd met een creatieve twist.”
Het emaille serveerschaaltje heeft volgens de directeur niet alleen een ‘hippe’ en ‘gezellige’ uitstraling, maar is tegelijkertijd praktisch. Hij noemt het schaaltje onbreekbaar, hygiënisch en duurzaam. Het is volgens FrietHoes ‘dé nieuwe manier om friet te serveren’.
Daarnaast geeft FrietHoes aan alle aangesloten horecaondernemers tien van deze schaaltjes cadeau. Daarna zijn ze verkrijgbaar in de webshop van FrietHoes.
Opschalen
Met de introductie van deze nieuwe schaaltjes wil FrietHoes letterlijk opschalen. Het doel van Friethoes is volgens Joosten om landelijke bekendheid te verkrijgen en de nieuwe norm te zetten, ‘perfect geserveerd met een creatieve twist’.
Op de schaaltjes wordt het proces afgebeeld van aardappelboer tot de snackbar. Het selecteren van de aardappelen, wassen, snijden en voorbakken voor horeca, frietspeciaalzaken en retail tot het consumeren van friet.
Door: Nationale Horecagids