Thuisbezorgd roept SushiPoint uit tot beste bezorgketen van Nederland
SushiPoint won vorig jaar al de award voor ‘Beste Nationale Keten’ en kreeg toen 50.000 stemmen van de klanten van Thuisbezorgd. Dit jaar nam het bedrijf het op tegen de grote internationale bezorgreuzen. Op basis van alle reviews in 2022 werden de beste twaalf bezorg- en afhaalrestaurants geselecteerd. Daar konden klanten op stemmen. Uiteindelijk reikte Thuisbezorgd in Zeist diverse awards uit voor lokale restaurants en restaurants in specifieke categorieën. De hoofdprijs voor de beste keten ging naar SushiPoint.
SushiPoint groeit snel
Oprichter Hajo Bertrand begon dertien jaar geleden in Hilversum met één scooter, één bezorger en één sushi-chef in de keuken en nam zelf de bestellingen aan. Al snel opende hij een tweede vestiging in Zeist en breidde de keten uit naar heel Nederland. De laatste jaren groeit SushiPoint snel. Begin dit jaar opende de keten zijn 40ste vestiging in Woerden. Er werken nu ruim 1500 mensen.
Klanttevredenheid
Volgens Thuisbezorgd heeft SushiPoint de winst te danken aan de kwaliteit van het eten, de snelle bezorging, het vriendelijke personeel en de uitstekende service. De reden dat de restaurants zo hoog scoren op het gebied van klanttevredenheid, komt onder meer omdat de keten zijn reviews goed in de gaten houdt. Bij een slechte review neemt SushiPoint meteen contact op met de klant om te kijken wat er verbeterd kan worden.
Door: Nationale Horecagids
Afbeelding: SushiPoint