Tijdens campagne Gastvrij Rotterdam staat horecaprofessional centraal
Robert Melaard, managing director van Gastvrij Rotterdam: “In de nieuwe campagne vertegenwoordigen de 5 persona’s ieder een primaire bezoekersdoelgroep van Gastvrij Rotterdam. Van horecaondernemer tot manager, van (chef-)kok tot bartender en natuurlijk de maître of sommelier. Met het nieuwe beeld zetten we de belangrijkste groepen professionals, die we jaarlijks in grote getalen op de beursvloer ontvangen, in de spotlights. Daarbij laten we in het beeld verwerkt zien hoe divers het aanbod van onze exposanten voor die horecaprofessionals is. De horecaprofessional staat centraal voor ons in alles wat we doen, zo ook in de thema’s en het programma dat we aanbieden op de beursvloer.”
Grootste editie tot nu toe
Naar verwachting zal de aankomende editie de grootste worden tot nu toe. Op de beursvloer vindt de bezoeker de belangrijkste trends in de sector en een compleet aanbod van food en non-food leveranciers op de beursvloer.
Naast de zes themapaviljoens die inspelen op bijvoorbeeld plant-based producten op actuele duurzaamheidstrends, biedt het programma een aantal wedstrijden, zoals de Nederlandse finale voor de Bocuse d’Or. Nieuw dit jaar is de finale van de Green Chef’s Hat van het Gastronomisch Gilde. Dit is de eerste grote professionele plantaardige kookwedstrijd van Nederland.
De bezoekersregistratie opent de tweede helft van juni op de website van Gastvrij Rotterdam. Meer informatie over deelname of bezoek aan de vakbeurs is te vinden op www.gastvrij-rotterdam.nl.
Door: Nationale Horecagids