Wat is nou eigenlijk de meerwaarde van een bestelzuil voor de ondernemer?

Door Redactie Nationale Horecagids
4 min
Bestelzuilen worden steeds populairder, maar wat voor meerwaarde heeft zo’n zuil eigenlijk? Dit meldt Entree Magazine.

Luchthavens, supermarkten en fastfoodketens gingen al voor, maar nu heeft de trend van de bestelzuilen ook de horecabranche gevonden. Steeds meer kleine zaken hebben zo’n innovatieve punt, maar waarom eigenlijk?

Extra verkooppunt

Door een bestelzuil in de zaak te plaatsen, ontstaat er een extra verkooppunt zonder extra personeel. Met name in de huidige tijd waarin er sprake is van een gigantisch personeelstekort is dit een ideale oplossing.

Aandacht voor de klant

Doordat er een verkooppunt komt waarbij het personeel niet ingezet hoeft te worden, kan het huidige personeel zich focussen op de klant.

Verbeterde gastervaring

Klanten kunnen bij een bestelzuil op hun eigen tempo beslissen over hun aankoop, waardoor zij geneigd zijn om tot wel 25 procent meer te besteden. Dit verbetert tevens de gastervaring.

Innovatieve eyecatcher

Een bestelzuil is eenvoudig aan de passen aan jouw concept. Hierdoor is het een innovatieve eyecatcher binnen het bedrijf.

Voordelig

Doordat je als horecaondernemer een vast tarief per maand betaald, ben je stukken goedkoper uit dan bij het aannemen van een nieuwe werknemer.

Informatie

Ook geïnteresseerd in zo’n bestelzuil? Klik dan hier voor meer informatie.

Door: Nationale Horecagids / Eline Boer