Horecaondernemers opgelet: bestelzuilen worden steeds populairder

Door Redactie Nationale Horecagids
2 min
De bestelzuil, een extra verkooppunt zonder personeel, wordt steeds populairder in de horeca. In 2022 heeft de trend al grote sprongen gemaakt. Dit meldt Entree Magazine.

Het wordt ook wel een self-order-kiosk of zelfscankassa genoemd. De horeca gebruikt steeds vaker een bestelzuil. Om de beste beleving aan de gast te geven, creëert het bedrijf Jamezz de nieuwste software hiervoor.

Schaalbaarheid

Jamezz is iedere dag bezig met het optimaliseren van de bestelsoftware voor de horeca. Hierbij is hun belangrijkste uitgangspunt de schaalbaarheid. Volgens Sander Aerts, mede-eigenaar en senior developer, is de Jamezz-bestelzuil inzetbaar voor verschillende concepten. Ook biedt het ruimte voor verandering en groei, want alleen op die manier is het de investering waard om een extra verkooppunt zonder personeel aan te schaffen, aldus Aerts.

Informatie

Geïnteresseerd in een bestelzuil? Dan kun je hier klikken om een gratis adviesgesprek aan te gaan met één van de experts van Jamezz.

Door: Nationale Horecagids / Eline Boer