Met Plingh mobiel bestellen in de horeca

Door Redactie Nationale Horecagids
2 min

HILVERSUM - Wachten met bestellen en het zwaaien om de rekening te krijgen, behoort tot het verleden. Plingh biedt de oplossing.

Ruim 40 procent van de Nederlanders is inmiddels in het bezit van een smartphone en dit aantal neemt dagelijks toe. Apps zijn hot en de mogelijkheden lijken oneindig.

Plingh maakt het voor de consument mogelijk om in de horecagelegenheid een barcode die bijvoorbeeld geplaats is op een tafel te scannen. Door de code te scannen komt een gast direct in de gepersonaliseerde kaart van het hotel, restaurant of café. Daar kun je de kaart bekijken, artikelen toevoegen aan je winkelwagen en direct versturen naar de ondernemer.

De ondernemer ziet welke tafel iets wilt bestellen en kan de bestelling direct voorbereiden en uitserveren. De ondernemer bepaalt zelf welke artikelen in de app komen te staan. Op die manier is Plingh een goede aanvulling op de huidige service en zal de klanttevredenheid en efficiencytoenemen.

Klik hier voor meer informatie.

© Nationale Horecagids