SAB Catering gaat Pink Ribbon steunen

Door Redactie Nationale Horecagids
3 min

NIEUWVEEN - SAB Catering komt eind oktober met een speciale productactie voor Stichting Pink Ribbon. In alle bedrijfsrestaurants van Sab zijn lunchtasjes te koop. Van de lunchtasjes genaamd Pink Lunch Bag, gaat de helft naar Pink Ribbon. Dat meldt Out Of Home.

De lunchtas bevat diverse producten van leveranciers. De lunchtas is gevuld met een bruine bol met biologische kaas, een sandwich met roze kokosbrood, een Hollandse appel, een beker biologische drinkyoghurt en een koek met roze fondant voor 's middags bij de thee.

"Van de verkoopprijs van 3,99 euro, gaat 2 euro naar de Stichting Pink Ribbon. In de Pink Lunch Bag zit ook een folder van Pink Ribbon over bewegen. Dit sluit goed aan op onze landelijke themaweek ‘Bewegen!', dat SAB in de tweede week van oktober op alle locaties heeft", aldus Joke van Breugel, hoofd inkoop van SAB.

"Eén op de acht vrouwen krijgt borstkanker en daarbij, sluit de doelgroep ‘vrouwen' goed aan bij SAB Catering. Het aantal medewerkers in de bedrijfscatering bij SAB bestaat voor 90 procent uit vrouwen. SAB hoopt na afloop van deze productactie, onder ruim 25.000 lunchgasten, een aanzienlijke donatie te kunnen doen aan Pink Ribbon en de stichting hiermee te helpen in hun strijd tegen borstkanker."

© Nationale Horecagids